00:00
00:00
View Profile SethKorn
Yo! I'm me, You're you. Now we know eachother. :D I write bad songs. Well, i best be going. Catch ya later!! Peace, dude.

Seth @SethKorn

27, Male

Ft. Worth, Texas

Joined on 2/6/09

Level:
5
Exp Points:
250 / 280
Exp Rank:
205,064
Vote Power:
4.41 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
142,689
Blams:
9
Saves:
13
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
50

New Logo

Posted by SethKorn - November 18th, 2009


Whatcha think of the new logo over ther? Kinda sick rightt???? yeah. it is.

Ive gotten the full version of FL and it is sooo much nicer than the demo. Just being able to save is amazing.

I've made a few new songs, tell me what you think. They're alot higher quality then my pre-XXL songs.

Anyways, i gotta go do a shitload of homework.

Fuck math.

Lataa


Comments

WTF you've only had the demo version!? Seriously dude, holy shit!

You made each of your songs in WHOLE!? How the hell'd you do that!? Waaay to much patients man O_o

YEAH FUCK MATH!! FUCK IT RIGHT IN IT'S DIRTY LITTLE ASSHOLE!!! ha ha

P.S. Your new logo is rally badass :D

haha, yeah, it sucked having to do the whole song in one sitting... :P lol.

YEAH FUCK MATH!! FUCK IT RIGHT IN IT'S DIRTY LITTLE ASSHOLE!!! <-- nothing ever said is as true as that.

Thanks! lol.

hey man you try nexus download yet?

Not yet i've been really busy with school and drumming and other things.

I will tho!