00:00
00:00
View Profile SethKorn
Yo! I'm me, You're you. Now we know eachother. :D I write bad songs. Well, i best be going. Catch ya later!! Peace, dude.

Seth @SethKorn

27, Male

Ft. Worth, Texas

Joined on 2/6/09

Level:
5
Exp Points:
250 / 280
Exp Rank:
205,064
Vote Power:
4.41 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
142,689
Blams:
9
Saves:
13
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
50

ZOMBIES OMYG!

Posted by SethKorn - July 18th, 2009


DUDE! You see that thingy, up there?? The one that sayz "SETH KORN ROCKS"??? Yeah, i made that! haha.

Yeah, i know it sucks, but it's my first ever logo or anything, and i think its pretty badass. lol.

Well, i'm going to buy "a haunting in conneticut" or however the hell you spell it, lol. I hope it's as good as the trailer was.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey, could you do me a favor, and review my newest songs? They don't have any, and i would like constructive criticism. lol :P I'd appreciate it. :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dont really know what else there is...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

What's a good skateboard? Cause the element i have right now, is falling apart.

I'm kinda leaning toward an ENJOI, gotta love that damn panda :D

Well, PEaCE

.sadjf;laskdjf

~~~~

BAD ASS BAND!

ZOMBIES OMYG!


Comments

Comments ain't a thing here.